Kwaliteitsbeheer

De huishoudelijke hulp binnen het ‘Mijn werkster’-netwerk staan voor kwaliteit. Wij zoeken voor alle gezinnen de juiste hulp binnen het netwerk. Een hulp die er voor zorgt dat de schoonmaakwerkzaamheden naar behoren worden uitgevoerd.

Omdat wij het belangrijk vinden dat de huishoudelijke hulpen van ‘Mijn werkster’ altijd aan een hoog kwaliteitsniveau voldoen hebben wij ten eerste een speciaal selectiebeleid. Daarnaast wordt de kwaliteit van uw huishoudelijke hulp voortdurend gemonitord door iedere klant periodiek een enquęte van ‘Mijn werkster’ toe te sturen waarin aangegeven kan worden hoe uw huishoudelijke hulp functioneert.

Ideale huishoudelijke hulpen.
Met onze kennis en ervaring hebben wij een strikt selectiebeleid voor ‘Mijn werkster’ ontwikkeld. De zelfstandige hulpen krijgen pas na het succesvol doorlopen van deze procedure een contract aangeboden. Hiermee zijn wij uniek in Nederland.

Om de juiste huishoudelijke hulpen voor ‘Mijn werkster’ te vinden, heeft Mijn Werkster met verschillende partners afspraken gemaakt. Zij maken voor ons een voorselectie van de kandidaten aan de hand van vastgestelde kernwaarden, namelijk: zelfstandig, loyaal en ijverig. Deze selectie is streng, waardoor minder dan een op de tien personen door deze eerste selectie komen.

Vervolgens screent Mijn Werkster alle cv's die aangeleverd worden op bepaalde profielen. De profielen zijn gebaseerd op onze ervaring in de praktijk.
Als een cv voldoet aan dit profiel, dan krijgt de kandidaat een uitnodiging voor een eerste gesprek.

In dit gesprek zetten we helder uit een wat het werken als huishoudelijke hulp via ons inhoudt, daarnaast bespreken we op een interactieve manier de etiketten en de werkzaamheden met de kandidaten en maken we een beoordeling over vakmanschap en schoonmaakkennis. Als  een kandidaat een echte vakman of vrouw is en gemotiveerd indruk maakt, houden we enkele dagen later een tweede  in 1 op 1 gesprekken.

Als onderdeel van dit tweede gesprek worden er minimaal 2 referenties gebeld en gecontroleerd of het mogelijk is een V.O.G. (Verklaring Goed Gedrag) aan te vragen. Indien dit gesprek goed verloopt, dan bieden we deze vakman of vrouw graag een overeenkomst aan.


Schoonmaakthermometer | Digitaal
Periodiek krijgen alle klanten van de huishoudelijke hulpen van het ‘Mijn werkster’-netwerk een enquęte per e-mail. In deze vragenlijst kan er aangegeven worden hoe de service is geweest van de huishoudelijke hulp en of het huishoudwerk naar wens is verricht. Aan de hand van de respons stellen wij een rapport samen voor de hulp. De hulp kan kiezen om deel te nemen aan een van de thema avonden. Tijdens deze workshops worden de technieken door Experts uitgelegd en daarna gaat de hulp zelf deze technieken onder begeleiding in de praktijk brengen.
 

(Advertentie)

Tijd voor een écht schoon huis? Kies Schoonmaakwoede

 

Referentie

'Mijn Werkster is een transparant, professioneel en service gericht netwerk dat aandachtig luistert naar haar klanten. Mede door een inzet van 100% resulteert het in tevreden klanten waaronder ikzelf. Voor mij alleen nog maar Mijn Werkster !’
Dhr. Y. Reintjens, tevreden sinds 2006
klik hier voor meer referenties

 

Aanvragen